Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Η τέχνη του πολέμου, η μάχη της Αθηνάς

Ο Αλέξανδρος συνομιλεί με την λογική , την σοφία της

και ….τον Αριστοτέλη για την τέχνη του πολέμου!

Η γέννηση της επίγνωσης των Ελλήνων

Α Αλέξανδρος
Η κορυφαία στρατηγική της Ελληνικής σκέψης!

Η στρατηγική στην καθημερινή μας ζωή!
Ένας απλός πολίτης επιχειρηματίας υπάλληλος πωλητής δάσκαλος δεν είναι αξιωματικός στρατού ούτε απλός στρατιώτης.
Όμως να δούμε την στρατηγική με την ευρεία έννοια της
σαν την τέχνη της χρησιμοποίησης όλων των δυνάμεων μας προς επίτευξη αποτελεσμάτων μπορούμε να την εφαρμόσουμε στην καθημερινή μας ζωή θέτοντας δύο ουσιώδη ερωτήματα.
Ποιες είναι οι δυνάμεις μου;
Και ποια τα αποτελέσματα που θέλω να πετύχω;
Μήπως είμαστε ένα μικρός στρατηγός και δεν το ξέρουμε.
Μέσα στην κρανιακή μας κοιλότητα διαθέτουμε ένα στρατό από τα εγκεφαλικά μας κύτταρα ανά πάσα στιγμή και αυτός ο στρατός υπακούει σε εμάς και μένει να αποδειχτούμε ικανοί στα ηνία της διακυβέρνησης του.
Στον έλεγχο της ποιότητας του και στην κατάσταση που βρίσκεται 10.000.0000 στρατιώτες εγκεφαλικών κυττάρων.
Είναι καλά εξοπλισμένος;
Τα όπλα του είναι οι πληροφορίες οι γνώσεις και σε πιο ευρεία κλίμακα η παιδεία.
Οι περισσότερες πληροφορίες είναι από τις εφημερίδες, τον παρουσιαστή τηλεόρασης και είναι κατευθυνόμενες υπονομευτικές υπνωτικές και βρίσκονται εκεί για αντιπερισπασμό.
Οι εφημερίδες τα δελτία ειδήσεων αφορούν την μεσαία τάξη.

Η μάζα των χαμηλών εισοδημάτων παραμένει ανίσχυρη και υφίσταται αβοήθητη στις καταιγίδες της ιστορίας.
Το γεγονός ότι γνωρίζει τις κυβερνητικές κινήσεις δεν έχει σημασία αφού ούτε μπορεί να τις επηρεάσει αλλά ούτε μια απλή ανεκτή πολιτική συζήτηση δεν μπορεί να κάνει.
Από την άλλη οι πληροφορίες που παρέχονται από Μ.Μ.Ε δεν αφορούν την ανώτερη τάξη για τον απλούστατο λόγο ότι είναι η ίδια που τις παρέχει.
Στο πολίτη Καίην τον μεγαλοεκδότη εφημερίδων όταν κάποιος τον ρωτά «τι θα σκεφθεί ο κόσμος για την συμπεριφορά του» απαντά
Ο κόσμος θα σκεφτεί ότι του πως εγώ να σκεφτεί.
Το χάσμα που χωρίζει την γνώση από την πληροφορία είναι αβυσσαλέο ιδιαίτερα στην εποχή μας της πληροφόρησης.
Η πληροφορία δεν είναι παρά ένα δεδομένο ανεπεξέργαστο και ασύνδετο.
Καθημερινά δεχόμαστε πλήθος πληροφορίες. Ο τρόπος που θα κάνουμε την επεξεργασία θα καθορίσει και το επίπεδο της γνώσης μας.
Η γνώση είναι δύναμη και είναι το σύνολο της παιδείας της κατασταλαγμένης γνώσης και εμπειρίας που μπορεί να διαμορφώσει τον χαρακτήρα μας.
Πολλές φορές συγχέουμε την παιδεία με την ψευτοπαιδεία. Μπορεί να οδηγήσει ένα άνθρωπο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά όχι και να τον κάνει να σκεφτεί.
Το γεγονός ότι διαθέτουμε ένα η περισσότερα πτυχία δεν σημαίνει τίποτα εκτός από ανέμελα φοιτητικά χρόνια. Μπορεί αυτά να κάνουν περήφανη την θεία μας την γιαγιά μας να μας βοηθούν για μια καλή θέση και να φορτώνουν την επισκεπτήρια κάρτα μας αλλά είναι ανίσχυρα να μας δώσουν την πραγματική γνώση και ουσία.
Πόσο καλά είναι εκπαιδευμένος ο στρατός μας;
Ένας στρατός εκπαιδεύεται με την πειθαρχία και την συγκέντρωση. Πόσο συχνά συλλαμβάνουμε τον στρατό μας να περιφέρεται άσκοπα χωρίς να κάνει τίποτα;
Για να εκπαιδέψουμε τον στρατό του μυαλού μας πρέπει να του υποβάλλουμε οργανόγραμμα να ξεχωρίζει το επείγον το άχρηστο το απαραίτητο και το άσκοπο.
Αν δεν βάλουμε σε τάξη το μυαλό μας πως μπορούμε να βάλουμε σε τάξη την ζωή μας;
Ένα συγκροτημένο μυαλό μπορεί να οδηγήσει στην οξύνοια την διορατικότητα και την αυτοπεποίθηση.
Η πειθαρχία που οφείλουμε να επιβάλλουμε στον εγκεφαλικό μας στρατό δεν αποκλείει την ψυχαγωγία το γέλιο ή το παιγνίδι και έτσι να νιώθουμε πιο ασφαλείς πιο δημιουργικοί και χαρούμενοι.
Η χορδή του τόξου δεν πρέπει να είναι συνεχώς τεντωμένη να χαλαρώνει και λίγο για να μη χάνει την ελαστικότητα του.
Η διατροφή του στρατού μας η χαμηλή ποιότητα του συσσιτίου έχει γίνει αφορμή για πολλές εξεγέρσεις.
Στο άλλο άκρο η πολυφαγία ρίχνει το σώμα σε πολλές περιπέτειες και το πλαστικό φαγητό υπονομεύει και το σώμα και το πνεύμα μας.
Ο Αλέξανδρος ήταν εγκρατής στην πολυφαγία και αρνήθηκε τα φαγητά και τα γλυκίσματα που του έστειλε η βασίλισσα της Καρίας.
Ο εγκεφαλικός μας στρατός δεν επηρεάζεται μόνο από την διατροφή που λαμβάνουμε αλλά και από τους ήχους που δέχεται. Οι ήχοι της σύγχρονης ζωής μας είναι πολύ σκληροί και μονότονοι οι διασκεδάσεις μας παράφωνες και η μουσική σκληρή. Ο θόρυβος σκοτώνει την ευφυΐα και η έλλειψη ύπνου μας φθείρει γρήγορα.
Το ηθικό του στρατού μας.
Το ηθικό του στρατού μας είναι η ψυχική δύναμη που κινεί ένα άνθρωπο στην δράση και στην ζωή. Είναι σαν τον αιθέρα της ελληνικής φιλοσοφικής σκέψης ένα στοιχείο που διαποτίζει όλα τα αλλά.
Ένας στρατός άριστα εξοπλισμένος με την γνώση και την παιδεία εκπαιδευμένος με την πειθαρχία ξεκούραστος σωστά αναθρεμμένος με υψηλό ηθικό ε εγρήγορση ετοιμότητα εύστροφος έτοιμος να αντεπεξέλθει τόσο ικανά και στην χρήση του δεξιούς και του αριστερού ημισφαιρίου σε ώρα μάχης.
Η Ελληνική στρατιωτική κληρονομιά
Ο στρατιώτης και ο αγρότης μπορεί να είναι λησμονημένοι και περιφρονημένοι στον πολιτισμό μας στον Ελληνικό όμως πολύτιμο κατείχαν κεντρική θέση στην κοινωνία.
Δεν υπάρχει υψηλότερη μορφή στον πέμπτο αιώνα διανοητική λογοτεχνική πολιτική που δεν είχε ένα αγρό ή δεν πολεμούσε. Πολύ συχνά έκανε και τα δύο.
Πόλεμος πατήρ πάντων
Αναφωνεί ο Ηράκλειτος.
Ο Τρωικός πόλεμος με τον θυμωμένο Αχιλλέα τον πεισματάρη Αίαντα και τον πολυμήχανο Οδυσσέα αποτελεί το πλαίσιο της Ελληνικής τραγωδίας.
Ο Ελληνικός τρόπος πολέμου απετέλεσε τον πυρήνα της μεταγενέστερης δυτικής στρατιωτικής παράδοσης και δεν είναι μόνο το θάρρος. Αφορά λίγες βασικές αξίες που αποστάχθηκαν από τις πολιτισμικές πολιτικές και οικονομικές πρακτικές της πόλης κράτους.
Ο Ελληνικός πόλεμος είναι μία μόνο επέκταση της Ελληνικής κοινωνίας και έτσι όπως η φιλοσοφία η δημοκρατία η προσωπική ελευθερία και η ελεύθερη έκφραση είναι ιδέες που δεν συναντώνται παρά μόνο στην Μεσόγειο και οι στρατιωτικές αξίες μοναδικές για να πετύχουν τους στόχους για τους οποίους σχεδιάστηκαν.
Η στρατιωτική ικανότητα των Ελλήνων μπορεί να συμπεριληφθεί σε 8 γενικές συνήθειες και πεποιθήσεις μοναδικές στην Ελληνική και μετέπειτα Ευρωπαϊκοί παράδοση.
Προηγμένη τεχνολογία
Ανώτερη πειθαρχία
Ευδία στην ανταπόκριση
Δημιουργία στρατού που στηρίζεται σε ελεύθερους πολίτες
Επιλογή αποφασιστικής σύγκρουσης
Κυριαρχία του πεζικού
Συστηματική χρησιμοποίηση του κεφαλαίου για τον πόλεμο
Ηθική αντίθεση στην στρατοκρατία.
Η ταχύτητα πρώτος σύμμαχος ήταν η φιλοσοφία του Αλέξανδρου.
Ήταν ο πιο γρήγορος απ όλους και ο χρόνος σταθερός σύμμαχος του.
Ποτέ δεν έχανε χρόνο αναλύοντας υπερβολικά τις καταστάσεις
Και η ιστορία δεν γνώρισε ούτε πριν ούτε μετά άλλο γεγονός τόσο καταπληκτικό.
Τα μαχητικά του σώματα ήταν η φάλαγγα οι υπασπιστές το ιππικό οι ψιλοί οι αξιωματικοί οι αργυρασπίδες οι βασιλικοί παίδες.
Αν δεν γνωρίζει κανείς που πηγαίνει κανένα μέσο δεν μπορεί να τον πάει κάπου.
Πρώτα πρέπει να υπάρχει ο στόχος για να μη περιπλανάται σαν ένα πλοίο χωρίς πυξίδα.
Η κίνηση είναι το οξυγόνο του μυαλού και του σώματος το ελιξίριο της νεότητας.
Σε μια συνέντευξη που μεταδόθηκε από τα Ελληνικά δελτία ειδήσεων ένας καθηγητής του Χάρβαρντ χαρτογράφησε τον εγκέφαλο του Έλληνα λέγοντας ότι είναι ο μοναδικός που σπάει τους κανόνες και πρωτοπορεί. Η γη κατοικείται από εκατομμύρια ανθρώπων που λειτουργούν στα πλαίσια των κανόνων.

Υπάρχει όμως ένας τύπος εγκεφάλου που λειτουργεί με τον δικό του τρόπο.
Ο Ελληνικός!
Δεν συμβιβάζεται δεν περιορίζεται σπάει τα δεσμά του οδηγείται σε νέα συμπεράσματα νέες αποκαλύψεις και κάνει το θαύμα.
Αυτό κατά πάσα πιθανότητα είναι το περίφημο γονίδιο το Ελληνικό και ο φόβος για το απρόβλεπτο της Ελληνικής σκέψης.
Η αυτογνωσία του ηγέτη
Ποιος κυβερνά την ζωή σας;
Χρειάζεται βαθιά ενδοσκόπηση των ενεργειών για τις βαθύτερες αιτίες των πράξεων μας αντικρίζοντας τον εαυτό μας ξεκάθαρα όπως είναι:
Χειραγωγημένος νωθρός ελεγμένος μπερδεμένος ευνουχισμένος.
Μόνο όταν αντικρίσουμε τον εαυτό μας απογυμνωμένο από τα ενδύματα της υποκρισίας μας θα κατορθώσουμε να συλλάβουμε τις διαστάσεις τους τις δυνατότητες του και τις αδυναμίες του.
Πως θα χρησιμοποιήσουμε την στρατηγική στην ζωή μας εάν δεν γνωρίζουμε να ταξινομούμε να ιεραρχήσουμε τα σημαντικά από τα λιγότερο σημαντικά εάν δεν μπορούμε να διακρίνουμε τα συμβαίνοντα και αμφιταλαντευόμαστε άσκοπα ως προς την επιλογή;
Για να επικοινωνήσει κανείς με τους άλλους πρέπει να διαθέτει ένα επαρκές γλωσσικό όργανο. Η Ελληνική γλώσσα διαθέτει 1000000 γλωσσικούς τύπους και υπερβαίνει την 1000.000 της Γαλλικής και τις 120.000της Γερμανικής, και τους καταδικάζουμε στην λήθη επηρεασμένοι από το ρεύμα του ξενισμού.
Πρέπει να εξαλείψουμε αυτό το αίσθημα της κατωτερότητας που μας ταπεινώνει σαν λαό και αποτυπώνεται σε όλα τα είδη έκφρασης.
Η γλώσσα μας υπήρξε πάντοτε εξαγώγιμη και από την εποχή του Αλεξάνδρου έγινε διεθνής.
Η συντριπτική πλειοψηφία λέξεων που αφορούν ορολογία των επιστημών είναι Ελληνικές. Επιπλέον οι αρχαίες Ελληνικές λέξεις έχουν κάτι το αριστοκρατικό και συνάμα γοητευτικό.
Τα αρχαία Ελληνικά δεν είναι δύσκολα.

Δύσκολα τα κατέστησαν οι χιλιάδες αγράμματοι δάσκαλοι του παρελθόντος με τα προχειρογραμμένα συγγράμματα.
Η σημασία μιας γλώσσας δεν εξαρτάται μόνο από τον πληθυσμός αυτών που την μιλούν αλλά και από την συμβολή του λαού αυτού στην ζωή της ανθρωπότητας.
Αν η γλώσσα μας επηρέασε τόσο τον παγκόσμιο πολιτισμό και τον επηρεάζει και σήμερα αυτό είναι απόδειξη για την σπουδαιότητα της και την θέση της ως μητέρα των γλωσσών.
Ο ανθρώπινος πολιτισμός έχει φθάσει σε αδιέξοδο .

Αυτό που μας συμβαίνει σαν έθνος δεν είναι η απώλεια του αρχαίου πολιτισμού αλλά η απώλεια της φλόγας που θα αναζωπυρώσει ένα νέο Ελληνικό πολιτισμό.
Ελεύθερη απόδοση από το βιβλίο του Χράπη Στυλιανού Ο δρόμος του ηγέτη

Οι πολεμιστές της Λάϊον

Οι Έλληνες συνειδητοποιούν την ιστορία τους, την καταγωγή τους, την δύναμη τους,

ενθυμούνται τα διαχρονικά αρχέτυπα τους και συνδέονται μαζί τους.

Μια φλόγα μια φωτιά αστέρια λάμπουν στο συμπαντικό στερέωμα ξανά

σπάζοντας τις αλυσίδες της νοητικής σκλαβιάς τους αποφασιστικά

Οι μεγάλες μάχες των Ελλήνων για την Ελευθερία

Αφήτωρ

Κίνηση αλληλεγγύης με την απόκτηση της ελληνικής υπηκοότητας

«Με μια επιστολή ζήτησα συμβολικά να πάρω και την ελληνική υπηκοότητα ως ένδειξη αλληλεγγύης προς τη χώρα σας». Με αυτά τα λιτά λόγια η κ. Κατρίν Ντεμπισί σκιαγραφεί το κίνημα που αναπτύσσεται στην Ευρώπη όπου μέσα από την εκδήλωση φιλελληνισμού καταγγέλλεται η «δικτατορία των αγορών».

Η εν λόγω Γαλλίδα είναι μια από τις δεκάδες ανθρώπων που σε ένδειξη αλληλεγγύης κάνουν αίτηση στις κατά τόπους πρεσβείες της Ελλάδας για να αποκτήσουν και την ελληνική υπηκοότητα.

Η ιδέα για τη μαζική υποβολή αιτήσεων αποτυπώνεται σε ένα κείμενο που κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο και έχει μεταφραστεί σε αρκετές γλώσσες. Κοινό αίτημα, ως κατάληξη, είναι η επιθυμία Ευρωπαίων πολιτών να λάβουν και την ελληνική υπηκοότητα ως μια έμπρακτη, συμβολική, συμπαράσταση στα δεινά των Ελλήνων που βρίσκονται στην καρδιά της χρηματοπιστωτικής και δημοσιονομικής κρίσης.

Το κείμενο έχει ονομαστεί «Η έκκληση της Νάντης», αφού από αυτή την πόλη της Γαλλίας ξεκίνησε η πρωτοβουλία αλληλεγγύης προς την Ελλάδα με το σλόγκαν «είμαι και εγώ Έλληνας». Αυτό άλλωστε είναι και το μοτίβο στον διαδικτυακό τόπο http://jesuisgrec.blogspot.com. Η κίνηση έχει ήδη αρχίσει να καταγράφεται στις ελληνικές προξενικές αρχές με επίκεντρο τη Γαλλία, ενώ το έναυσμα φαίνεται ότι έδωσε η περίφημη -πλέον- σύνοδος των Κανών.

«Πράγματι υπάρχει αυτό το φαινόμενο να ζητείται διπλή υπηκοότητα εις ένδειξη συμπαράστασης μέσω ενός κειμένου που έχει ουμανιστικά χαρακτηριστικά.

Μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 180 συνολικά αιτήματα στα προξενεία μας», λέει ο κ. Ευθύμιος Αραβαντινός, εκπρόσωπος Τύπου στην ελληνική πρεσβεία στο Παρίσι. «Τα περισσότερα ηλεκτρονικά μηνύματα έφτασαν την περίοδο των Κανών και δηλώνουν την αλληλεγγύη τους, όμως μηνύματα εξακολουθούν να έρχονται».

«Είδα το κείμενο στο Ιντερνέτ, το υπέγραψα και το έστειλα σε φίλους. Μου αρέσει πολύ η Ελλάδα, η φιλοσοφία της και ο χαμογελαστός λαός της. Έχω άλλωστε πολλούς φίλους Έλληνες», λέει στο «Έθνος της Κυριακής» η συγγραφέας Κατρίν Ντεπισί, η οποία πριν από τρία χρόνια απέκτησε σπίτι στην Κρήτη κοντά στην Αλμυρίδα του Αποκόρωνα.

«Αν και έχω την οικογένειά μου στη Γαλλία, τα παιδιά και τη μητέρα μου, περνώ αρκετό διάστημα στην Ελλάδα. Ζήτησα την ελληνική υπηκοότητα, χωρίς βέβαια να γνωρίζω εάν τη δικαιούμαι, συμβολικά. Δεν μου άρεσε η στάση της Ευρώπης και η έλλειψη σεβασμού προς την Ελλάδα».

Συμπαράσταση
Σε ανάλογο μήκος κύματος κινούνται και οι σκέψεις του κ. Πασκάλ Ρο που δηλώνει φίλος της Ελλάδας, έστω και αν δεν την έχει επισκεφθεί ποτέ. «Όταν είδα το κείμενο, είπα ότι ήταν ακριβώς αυτό που πρέπει να κάνουμε ως συμπαράσταση. Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι ανοησία, νομίζω πρέπει να πούμε ότι είμαστε όλοι Έλληνες.

Αν και στη Γαλλία υπάρχουν επίσης τεράστιες δυσκολίες, τουλάχιστον δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα με τα απαραίτητα όπως η διατροφή. Όμως η κατάσταση συνεχώς χειροτερεύει. Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα θα συμβεί και σε άλλες χώρες. Νομίζω ότι η Ευρώπη βουλιάζει», επισημαίνει ο κ. Ρο, που κατοικεί κοντά στην πόλη Λοριάν της Βρετάνης.

Αυτοκινητιστής στο επάγγελμα, έχει λάβει μέρος σε ανθρωπιστικές αποστολές μη κυβερνητικών οργανώσεων στην Αφρική. «Καταλαβαίνω πώς νιώθετε, από την πίεση της νέας τάξης πραγμάτων. Πρέπει να θυμίσουμε ότι είμαστε άνθρωποι και όχι πιόνια σε μια σκακιέρα που τα μετακινούν όπως θέλουν».

Αν και επίκεντρο της φιλελληνικής κίνησης είναι η Γαλλία, ανάλογα αιτήματα προωθούνται και σε άλλες χώρες, όπως στην Ολλανδία. Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου της πρεσβείας στη Χάγη, υπήρξαν ήδη αιτήματα ανθρώπων που «αισθάνονται Έλληνες στην καρδιά».

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
«Είμαστε εξαγριωμένοι από την ταπείνωση στην οποία υπόκειται ο ελληνικός λαός»

Στο κείμενο που έχει αναρτηθεί στο Δια-δίκτυο, υπάρχουν επίσης αναφορές για την έλλειψη οράματος, τη δικτατορία των αγορών, αλλά και παραλληλισμοί με την εποχή που ο Χίτλερ εισέβαλε στην Τσεχοσλοβακία, την οποία άφησαν αβοήθητοι οι σύμμαχοί της…

«Αγανακτισμένοι από τη δειλία και την έλλειψη οράματος των δυτικών κυβερνήσεων ενάντια στη δικτατορία των χρηματαγορών…, και εξαγριωμένοι από την ταπείνωση στην οποία υπόκειται σήμερα ο ελληνικός λαός, κατηγορούμενος αδιάντροπα για ασωτία και απάτη, συλλογικά υποδεικνυόμενος ως ένοχος χωρίς να μπορέσει να αυτοϋπερασπιστεί, καταδικασμένος σε μία ατελείωτη λιτότητα και στη μετάνοια με όρους που θυμίζουν τον λόγο του στρατάρχη Πετέν το 1940 για την ηθική τάξη…

Δεν ξεχνάμε ότι αυτοί που σήμερα θυσιάζουν την Ελλάδα στον βωμό της κερδοσκοπίας, κάνοντας πως ελπίζουν ότι ο οικονομικός φασισμός θα ικανοποιηθεί με αυτήν τη μικρή χώρα και ότι οι ίδιοι θα γλιτώσουν…

Είναι αυτοί οι ίδιοι που εγκατέλειψαν την Τσεχοσλοβακία στον Αδόλφο Χίτλερ στο Μόναχο το 1938, ελπίζοντας πως θα του αρκούσε αυτή η καινούργια λεία που του προσέφεραν, αφού είχαν πριν παρατήσει τη δημοκρατική Ισπανία.

Δεν αντέχουμε πια να βλέπουμε τους νεόπλουτους (1% του πληθυσμού παγκοσμίως) να θριαμβεύουν, αγνοώντας το αληθινό ηθικό χρέος που η Ανθρωπότητα οφείλει στο ελληνικό έθνος, διότι έδωσε στη Ευρώπη τον πρώτο σπόρο μιας άμεσης δημοκρατίας βασισμένης ακριβώς στην κατάργηση των χρεών και στη χειραφέτηση των πολιτών από τη δουλεία τους, πριν από 2.500 χρόνια».

Η αίτηση για την απόκτηση ελληνικής υπηκοότητας

«Κύριε Πρέσβη,

Αλληλέγγυος προς τη χώρα σας, ο/η υπογράφων/ουσα ζητώ προσωπικά να καταμετρηθώ ως Έλληνας/ίδα από καρδιάς και να αποκτήσω τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις όσων έχουν διπλή υπηκοότητα, για να ασκήσω αυτή τη διεθνική εθνικότητα με σκοπό να εγκαθιδρύσουμε μία παγκόσμια δημοκρατία ελευθερίας και ισότητας, 25 αιώνες μετά τον Σόλωνα, τον Κλεισθένη και τον Περικλή».

ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ

http://www.tsantiri.gr/koinonia-kinimata/neo-kinima-dekades-evropei-zitoun-tin-elliniki-ipikootita.html