Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Ο αντιπρόεδρος της «κυβέρνησης» επιθυμεί να μην έχουμε εθνική κυριαρχία…

Νέα δήλωση- βόμβα, που αναμένεται να προκαλέσει εκ νέου θύελλα αντιδράσεων, έκανε σήμερα ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1.

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πάγκαλος και πρόσθεσε:

«Πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του...».

Κατά τα λοιπά, ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης επεσήμανε ότι «υπάρχει μπροστά μας επίπονος και δύσκολος δρόμος» ενώ τόνισε ότι «η κυβέρνηση κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για να παραμείνει η χώρα στο ευρώ».

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: